ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
на організацію тренінгів в рамках пректу
«Ментальне здоров’я в практиці надання безоплатної правничої допомоги»
Замовник:
ВГО «Українська асоціація лікарів-психологів»
- Мета тендеру
Організація проведення та технічний супровід 9 тренінгів, спрямованих на підвищення кваліфікації тренерів та учасників у галузі психічного здоров’я. Виконання заходів має забезпечити комфорт учасників, відповідність технічним і логістичним вимогам, а також якісну реалізацію програми.
- Загальні вимоги
- Кількість тренінгів:
- 1 тренінг для тренерів (до 12 осіб).
- 8 тренінгів для учасників (до 22 особи кожен).
- Місце проведення:
- У приміщеннях, обладнаних необхідною технікою (проєктор, фліпчарт, аудіосистема).
- Локація узгоджується із замовником.
- Тривалість заходів:
- Листопад 2024 – лютий 2025
- Кожен тренінг -1 день
- Дата проведення:
- Узгоджується додатково із замовником. Є вірогідність проведення у вихідні дні.
- Логістичний супровід
- Організація місця проведення:
- Забезпечення доступу до залу, меблів та технічного обладнання.
- Проживання учасників:
- Для кожного тренінгу (окрім тренінгу для тренерів): 7 осіб забезпечуються проживанням у готелях (1 ніч).
- Компенсація вартості проїзду для учасників та тренерів проекту
- Кава-брейки та обіди:
- Для кожного тренінгу забезпечуються 2 кава-брейки та обід у зазначеній кількості.
- Матеріально-технічне забезпечення
Для кожного тренінгу:
- Папір для фліпчартів: 1 упаковка.
- Маркери: 2 комплекти.
- Папір А4: 2 упаковки.
- Ручки:
- Тренінг для тренерів: 12 шт.
- Для кожного тренінгу для учасників: 30 шт.
- Фінансові умови: надаються учасником
- Авансові платежі:
- Перед кожним тренінгом передбачено аванс, узгоджений із замовником (за потреби).
- Виконавець повинен надати детальний звіт після кожного заходу .
- Деталізація витрат:
- Матеріали: Папір для фліпчартів, маркери, папір А4, ручки.
- Логістика: Організація місця проведення, проживання учасників, компенсація проїзду.
- Харчування: Кава-брейки та обіди.
- Зведена таблиця витрат
Категорія | Кількість | Ціна за одиницю (грн) | Загальна сума (грн) |
Матеріали для тренінгів | |||
Папір для фліпчартів (уп) | 9 | ||
Маркери дя фліпчартів (компл) | 18 | ||
Папір А4 (уп) | 18 | ||
Ручки (шт.) | 252 | ||
Разом (матеріали): | |||
Логістичний супровід | |||
Організація заходів (к-ть) | 9 | ||
Проживання (к-ть діб) | 56 | ||
Компенсація квитків (к-ть квитків) | 198 | ||
Разом (логістика): | |||
Харчування: | |||
Кава-брейки (к-ть) | 376 | ||
Обіди (к-ть) | 188 | ||
Разом (харчування): | |||
Загальний бюджет закупівлі: |
- Вимоги до виконавця
- Юридична особа або фізична особа підприємець 3 групи
- Наявність підписаної кошторисної пропозиції
- Гарантія забезпечення повного виконання технічного завдання (забезпечення залучення субпідрядника в разі неможливості самостійно виконати якусь задачу(і))
- Наявність досвіду організації та проведення подібних заходів не менше 3 років,
- Зобов’язання зберігати конфіденційність.
- Відповідальність виконавця
- Обов’язки виконавця:
- Виконавець зобов’язується виконувати всі послуги відповідно до умов цього технічного завдання, графіка проведення тренінгів та затверджених бюджетів.
- Забезпечити звітування після кожного заходу.
- Неустойка:
У разі невиконання, неповного виконання або несвоєчасного виконання зобов’язань, виконавець несе відповідальність у формі штрафних санкцій:- За несвоєчасне виконання зобов’язань: штраф у розмірі 0,5% від вартості відповідного заходу за кожен день прострочення, але не більше 10% від загальної вартості договору.
- За невиконання або неповне виконання зобов’язань: штраф у розмірі 10% від вартості заходу, за який не виконано зобов’язання.
- Відшкодування збитків: у разі виникнення додаткових витрат у замовника через порушення виконавцем своїх зобов’язань, він зобов’язується компенсувати такі витрати у повному обсязі.
- Порядок стягнення неустойки:
- Замовник має право письмово повідомити виконавця про порушення та вимагати виплати неустойки.
- Виконавець зобов’язаний сплатити штрафні санкції протягом 10 календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги.
- Розірвання договору:
Замовник залишає за собою право розірвати договір в односторонньому порядку у разі:- Систематичних порушень умов виконання завдання.
- Невиконання більш ніж 30% запланованих зобов’язань.
7. Для участі у тендері учасник повинен надати наступний перелік документів:
7.1. Реєстраційні документи компанії\ФОП:
- Виписка з ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру).
- Копія податкового статусу (реєстрація платника ПДВ або єдиного податку).
- Копія статуту (для юридичних осіб).
- Довідка про відкриття рахунку в банку.
7.2. Копія документу, що підтверджує повноваження підписанта (для юридичних осіб):
- Наказ про призначення керівника
- Довіреність (якщо документи підписує інша особа).
7.3. Письмове підтвердження про готовність до повної реалізації поставлених задач, наявність досвіду звітування та згоду з обов’язками.
7.5. Комерційна пропозиція:
- Детальний кошторис на виконання послуг відповідно до технічного завдання з обов’язковим зазначенням ціни по кожному пункту завдання.
7.7. Оформлений зразок договору, що буде запропонований до підписання з обов’язковим зазначенням вимог пункту 7 даного технічного завдання, або лист-згода з типовим договором, проект якого учасник може отримати від УАЛіП.
7.8. Декларація про конфіденційність:
- Зобов’язання щодо збереження конфіденційності інформації, отриманої в процесі співпраці.
Підтвердження надаються у вільній формі, або у вигляді загальноприйнятих форм документів.
Скан-копії документів надсилаються на адресу: bozhuk@ualip.org.ua
Строк подачі: 26 листопада 2024
Контактна інформація замовника
ВГО «Українська асоціація лікарів-психологів»
Божук Богдан Степанович, телефон 0503523223, email bozhuk@ualip.org.ua