Тендер на закупівлю

Українська асоціація лікарів-психологів оголошує тендер на комплексну закупівлю послуг з організації тренінгів

ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ

на організацію тренінгів в рамках пректу

«Ментальне здоров’я в практиці надання безоплатної правничої допомоги»

 

Замовник:

ВГО «Українська асоціація лікарів-психологів»

  1. Мета тендеру

Організація проведення та технічний супровід 9 тренінгів, спрямованих на підвищення кваліфікації тренерів та учасників у галузі психічного здоров’я. Виконання заходів має забезпечити комфорт учасників, відповідність технічним і логістичним вимогам, а також якісну реалізацію програми.

  1. Загальні вимоги
  2. Кількість тренінгів:
    • 1 тренінг для тренерів (до 12 осіб).
    • 8 тренінгів для учасників (до 22 особи кожен).
  3. Місце проведення:
    • У приміщеннях, обладнаних необхідною технікою (проєктор, фліпчарт, аудіосистема).
    • Локація узгоджується із замовником.
  4. Тривалість заходів:
    • Листопад 2024 – лютий 2025
    • Кожен тренінг -1 день
  5. Дата проведення:
    • Узгоджується додатково із замовником. Є вірогідність проведення у вихідні дні.
  1. Логістичний супровід
  1. Організація місця проведення:
    • Забезпечення доступу до залу, меблів та технічного обладнання.
  2. Проживання учасників:
    • Для кожного тренінгу (окрім тренінгу для тренерів): 7 осіб забезпечуються проживанням у готелях (1 ніч).
  3. Компенсація вартості проїзду для учасників та тренерів проекту
  4. Кава-брейки та обіди:
    • Для кожного тренінгу забезпечуються 2 кава-брейки та обід у зазначеній кількості.
  1. Матеріально-технічне забезпечення

Для кожного тренінгу:

  1. Папір для фліпчартів: 1 упаковка.
  2. Маркери: 2 комплекти.
  3. Папір А4: 2 упаковки.
  4. Ручки:
    • Тренінг для тренерів: 12 шт.
    • Для кожного тренінгу для учасників: 30 шт.
  1. Фінансові умови: надаються учасником
  2. Авансові платежі:
    • Перед кожним тренінгом передбачено аванс, узгоджений із замовником (за потреби).
    • Виконавець повинен надати детальний звіт після кожного заходу .
  3. Деталізація витрат:
    • Матеріали: Папір для фліпчартів, маркери, папір А4, ручки.
    • Логістика: Організація місця проведення, проживання учасників, компенсація проїзду.
    • Харчування: Кава-брейки та обіди.
  4. Зведена таблиця витрат
КатегоріяКількістьЦіна за одиницю (грн)Загальна сума (грн)
Матеріали для тренінгів   
Папір для фліпчартів (уп)9  
Маркери дя фліпчартів (компл)18  
Папір А4 (уп)18  
Ручки (шт.)252  
Разом (матеріали):   
Логістичний супровід   
Організація заходів (к-ть)9  
Проживання (к-ть діб)56  
Компенсація квитків (к-ть квитків)198  
Разом (логістика):   
Харчування:   
Кава-брейки (к-ть)376  
Обіди (к-ть)188  
Разом (харчування):   
Загальний бюджет закупівлі:   
  1. Вимоги до виконавця
    • Юридична особа або фізична особа підприємець 3 групи
    • Наявність підписаної кошторисної пропозиції
    • Гарантія забезпечення повного виконання технічного завдання (забезпечення залучення субпідрядника в разі неможливості самостійно виконати якусь задачу(і))
    • Наявність досвіду організації та проведення подібних заходів не менше 3 років,
    • Зобов’язання зберігати конфіденційність.
  1. Відповідальність виконавця
  2. Обов’язки виконавця:
    • Виконавець зобов’язується виконувати всі послуги відповідно до умов цього технічного завдання, графіка проведення тренінгів та затверджених бюджетів.
    • Забезпечити звітування після кожного заходу.
  3. Неустойка:
    У разі невиконання, неповного виконання або несвоєчасного виконання зобов’язань, виконавець несе відповідальність у формі штрафних санкцій:
    • За несвоєчасне виконання зобов’язань: штраф у розмірі 0,5% від вартості відповідного заходу за кожен день прострочення, але не більше 10% від загальної вартості договору.
    • За невиконання або неповне виконання зобов’язань: штраф у розмірі 10% від вартості заходу, за який не виконано зобов’язання.
    • Відшкодування збитків: у разі виникнення додаткових витрат у замовника через порушення виконавцем своїх зобов’язань, він зобов’язується компенсувати такі витрати у повному обсязі.
  4. Порядок стягнення неустойки:
    • Замовник має право письмово повідомити виконавця про порушення та вимагати виплати неустойки.
    • Виконавець зобов’язаний сплатити штрафні санкції протягом 10 календарних днів з моменту отримання відповідної вимоги.
  5. Розірвання договору:
    Замовник залишає за собою право розірвати договір в односторонньому порядку у разі:
    • Систематичних порушень умов виконання завдання.
    • Невиконання більш ніж 30% запланованих зобов’язань.
    •  

7. Для участі у тендері учасник повинен надати наступний перелік документів:

7.1. Реєстраційні документи компанії\ФОП:

    1. Виписка з ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру).
    2. Копія податкового статусу (реєстрація платника ПДВ або єдиного податку).
    3. Копія статуту (для юридичних осіб).
    4. Довідка про відкриття рахунку в банку.

7.2. Копія документу, що підтверджує повноваження підписанта (для юридичних осіб):

      • Наказ про призначення керівника 
      • Довіреність (якщо документи підписує інша особа).

7.3. Письмове підтвердження про готовність до повної реалізації поставлених задач, наявність досвіду звітування та згоду з обов’язками.

7.5. Комерційна пропозиція:

    1. Детальний кошторис на виконання послуг відповідно до технічного завдання з обов’язковим зазначенням ціни по кожному пункту завдання.

7.7. Оформлений зразок договору, що буде запропонований до підписання з обов’язковим зазначенням вимог пункту 7 даного технічного завдання, або лист-згода з типовим договором, проект якого учасник може отримати від УАЛіП.

7.8. Декларація про конфіденційність:

      • Зобов’язання щодо збереження конфіденційності інформації, отриманої в процесі співпраці.

Підтвердження надаються у вільній формі, або у вигляді загальноприйнятих форм документів.

Скан-копії документів надсилаються на адресу: bozhuk@ualip.org.ua

Строк подачі: 26 листопада 2024

Контактна інформація замовника

ВГО «Українська асоціація лікарів-психологів»
Божук Богдан Степанович, телефон 0503523223, email bozhuk@ualip.org.ua